Obszar Handlu Detalicznego
- Optymalizacja kanałów sprzedaży, w tym uruchomienie platformy e-commerce
- Rozwój i optymalizacja oferty produktowej
- Kontynuacja kampanii marketingowych dla Klientów masowych
- Aktywizacja działań promocyjnych na sponsorowanych wydarzeniach
- Rozwój systemów analitycznych i operacyjnych wspierających sprzedaż
Obszar Obsługi Klienta
- Zakończenie procesu migracji danych Klientów do centralnego systemu bilingowego – SKOK-O, SKOK-D
- Uruchomienie nowych, elektronicznych kanałów Obsługi Klientów – e-BOK, e-Faktura dla Klientów z całego obszaru
- Uruchomienie nowych subserwisów wszystkich Spółek GK Enea w serwisie internetowym Grupy Enea
- Optymalizacja sieci BOK, wizualizacja wybranych BOK
- Dalszy rozwój Contact Center, nawiązanie współpracy z partnerem zewnętrznym
- Zbudowanie Centrów Kompetencyjnych w Pionie Wsparcia oraz Rozliczeń
Obszar Handlu Hurtowego
- Opracowanie i wdrożenie modelu cenowych ścieżek długoterminowych dla produktów notowanych na rynkach hurtowych
- Doskonalenia narzędzi i metod zarządzania portfelem i zabezpieczania pozycji w ramach pełnego łańcucha wartości dodanej w zakresie handlu energią elektryczną, produktami pochodnymi oraz gazem ziemnym
- Rozwój systemów tradingowych oraz ich integracja z systemami wykorzystywanymi w GK Enea
- Opracowanie kompleksowej strategii zabezpieczenia portfela praw majątkowych OZE dla GK Enea
- Kontynuacja realizacji projektu Handel i Logistyka Paliw
- Kontynuacja rozwoju kompetencji na rynku niemieckim