Jesteś tutaj

Zintegrowane systemy informatyczne (ERP) - lepsze zarządzanie procesami

Enea Centrum wdraża zintegrowane systemy, które wzmocnią i usprawnią zarządzanie w Grupie Enea oraz poprawią poziom Obsługi Klientów zewnętrznych.

 

 EODSAPIFSSKOK
 Elektroniczny Obieg DokumentówSystem ERP firmy SAP SEIndustrial and Financial SystemsSystem Kompleksowej Obsługi Klienta
Spółki, w których wdrożono system Enea, Enea Operator, Enea Centrum, Enea Trading, Enea Wytwarzanie, Enea Pomiary, Enea Serwis i Enea Oświetlenie Enea, Enea Operator, Enea Centrum, Enea Trading, Enea Pomiary, Enea Serwis i Enea Oświetlenie Enea Wytwarzanie Enea, Enea Operator i Enea Centrum
Cel Usprawnienie procesów obsługi dokumentów w Grupie Enea poprzez uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów      
Korzyści
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów obiegu dokumentów
  • Poprawa efektywności procesów obsługi dokumentów
  • Obniżenie kosztów procesów obsługi dokumentów papierowych
  • Zintegrowany dostęp do dokumentów źródłowych
  • Podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji
  • Bieżący dostęp do ustandaryzowanych danych biznesowych
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych
  • Poprawa efektywności i jakości procesów biznesowych
  • Poprawa efektywności raportowania i kontroli
  • Usprawnienie komunikacji i przepływu informacji
  • Podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji
  • Bieżący dostęp do ustandaryzowanych danych biznesowych
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych
  • Poprawa efektywności i jakości procesów biznesowych
  • Poprawa efektywności raportowania i kontroli
  • Usprawnienie komunikacji i przepływu informacji
  • Podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji
  • Centralizacja i optymalizacja procesów obsługi Klienta
  • Poprawa efektywności i jakości procesów obsługi Klienta (docelowo)
  • Uruchomienie zdalnych kanałów kontaktu z Klientem
  • Obniżenie kosztów obsługi Klienta (docelowo)
  • Poprawa efektywności raportowania sprzedażowego
  • Usprawnienie komunikacji z Klientem