Obszar Handlu Detalicznego
- Rozwój zdalnych kanałów sprzedaży, w tym sprzedaż produktów on-line w segmencie gospodarstw domowych
- Rozwój portfela produktów o dodatkową ofertę dla gospodarstw domowych i MŚP wraz z prowadzeniem wzmożonych działań promocyjno-komunikacyjnych do odbiorcy masowego
- Rozwój sprzedaży paliwa gazowego
- Uruchomienie procesu świadczenia usługi kompleksowej (GUD-K) Klientom przyłączonym do sieci OSD innych niż Enea Operator
- Rozwój narzędzi analitycznych wspierających sprzedaż
- Sukcesywne badania poziomu wskaźnika satysfakcji Klienta w obszarze B2C i B2B
Obszar Obsługi Klienta
- Rozbudowa nowego serwisu internetowego www.enea.pl o kolejne funkcjonalności oraz włączenie do serwisu głównego subserwisu Enea Trading
- Uruchomienie nowego systemu bilingowego dla Oddziału Szczecin, Bydgoszcz, Poznań oraz Zielona Góra
- Uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dla Klientów z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego
- Otwarcie nowo zwizualizowanych BOKów w Poznaniu, Bydgoszczy, Gorzowie Wielkopolskim, Lesznie
- Otwarcie pierwszego Biura Obsługi Klienta w galerii handlowej (Galeria Malta Poznań)
- Rozbudowa Contact Center o 20 stanowisk i 2 trakty telefoniczne (60 kanałów)
Obszar Handlu Hurtowego
- Rozpoczęcie działalności na niemieckim rynku hurtowym (EPEX, EEX)
- Kontynuacja prac wdrożeniowych dla projektu Wirtualna Elektrownia
- Wdrożenie systemu wspomagania handlu TT (aplikacje LuxTrade oraz MidOSS)
- Opracowanie i wdrożenie narzędzi wspierających optymalizację portfeli dla energii elektrycznej oraz produktów pochodnych zarządzanych przez Enea Trading
- Rozpoczęcie projektu Handel i Logistyka Paliw
- Wdrożenie projektu BCM w Spółce