Jesteś tutaj

Działania zrealizowane w 2015 r.

Obszar Handlu Detalicznego

  • Rozwój zdalnych kanałów sprzedaży, w tym sprzedaż produktów on-line w segmencie gospodarstw domowych
  • Rozwój portfela produktów o dodatkową ofertę dla gospodarstw domowych i MŚP wraz z prowadzeniem wzmożonych działań promocyjno-komunikacyjnych do odbiorcy masowego
  • Rozwój sprzedaży paliwa gazowego
  • Uruchomienie procesu świadczenia usługi kompleksowej (GUD-K) Klientom przyłączonym do sieci OSD innych niż Enea Operator
  • Rozwój narzędzi analitycznych wspierających sprzedaż
  • Sukcesywne badania poziomu wskaźnika satysfakcji Klienta w obszarze B2C i B2B

Obszar Obsługi Klienta

  • Rozbudowa nowego serwisu internetowego www.enea.pl o kolejne funkcjonalności oraz włączenie do serwisu głównego subserwisu Enea Trading
  • Uruchomienie nowego systemu bilingowego dla Oddziału Szczecin, Bydgoszcz, Poznań oraz Zielona Góra
  • Uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dla Klientów z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego
  • Otwarcie nowo zwizualizowanych BOKów w Poznaniu, Bydgoszczy, Gorzowie Wielkopolskim, Lesznie
  • Otwarcie pierwszego Biura Obsługi Klienta w galerii handlowej (Galeria Malta Poznań)
  • Rozbudowa Contact Center o 20 stanowisk i 2 trakty telefoniczne (60 kanałów)

Obszar Handlu Hurtowego

  • Rozpoczęcie działalności na niemieckim rynku hurtowym (EPEX, EEX)
  • Kontynuacja prac wdrożeniowych dla projektu Wirtualna Elektrownia
  • Wdrożenie systemu wspomagania handlu TT (aplikacje LuxTrade oraz MidOSS)
  • Opracowanie i wdrożenie narzędzi wspierających optymalizację portfeli dla energii elektrycznej oraz produktów pochodnych zarządzanych przez Enea Trading
  • Rozpoczęcie projektu Handel i Logistyka Paliw
  • Wdrożenie projektu BCM w Spółce