Jesteś tutaj

Działania do zrealizowania w 2016 r.

Obszar Handlu Detalicznego

  • Optymalizacja kanałów sprzedaży, w tym uruchomienie platformy e-commerce
  • Rozwój i optymalizacja oferty produktowej
  • Kontynuacja kampanii marketingowych dla Klientów masowych
  • Aktywizacja działań promocyjnych na sponsorowanych wydarzeniach
  • Rozwój systemów analitycznych i operacyjnych wspierających sprzedaż

Obszar Obsługi Klienta

  • Zakończenie procesu migracji danych Klientów do centralnego systemu bilingowego – SKOK-O, SKOK-D
  • Uruchomienie nowych, elektronicznych kanałów Obsługi Klientów – e-BOK, e-Faktura dla Klientów z całego obszaru
  • Uruchomienie nowych subserwisów wszystkich Spółek GK Enea w serwisie internetowym Grupy Enea
  • Optymalizacja sieci BOK, wizualizacja wybranych BOK
  • Dalszy rozwój Contact Center, nawiązanie współpracy z partnerem zewnętrznym
  • Zbudowanie Centrów Kompetencyjnych w Pionie Wsparcia oraz Rozliczeń

Obszar Handlu Hurtowego

  • Opracowanie i wdrożenie modelu cenowych ścieżek długoterminowych dla produktów notowanych na rynkach hurtowych
  • Doskonalenia narzędzi i metod zarządzania portfelem i zabezpieczania pozycji w ramach pełnego łańcucha wartości dodanej w zakresie handlu energią elektryczną, produktami pochodnymi oraz gazem ziemnym
  • Rozwój systemów tradingowych oraz ich integracja z systemami wykorzystywanymi w GK Enea
  • Opracowanie kompleksowej strategii zabezpieczenia portfela praw majątkowych OZE dla GK Enea
  • Kontynuacja realizacji projektu Handel i Logistyka Paliw
  • Kontynuacja rozwoju kompetencji na rynku niemieckim